My first day at Nelly.



Så då var första dagen på Nelly avklarad. Jag är helt slut i huvudet verkligen, är inte van att sitta vid datorn en hel dag längre. Superkul att träffa alla igen, det kändes verkligen som igår. Och jobbet kommer man in i snabbt. Men fortfarande ingen lägenhet tyvärr. Som tur är bor det två trevliga tjejer på vandrarhemmet förrutom ja, så det känns rätt lugnt. Ska försöka köpa träningskort denna gången, men såklart har jag ont i halsen så det får vänta.
Jag gick däremot en lång promenad idag, så jäkla skönt att rensa skallen lite. Allt som fattas här nu är min kärlek, Gibson!








Kommentarer
Postat av: Fanny

Du är så duktig tottan!! Saknar dig redan.

2011-08-22 @ 23:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0