The weekend.

Fredag: Kräftskiva hos Fia.


Lördag: Sjukt nöjd vinnare omgång 1 (men jag kom faktiskt 2:a)



Så där ja, nu har snart sista helgen innan flytten till Borås gått. Det har varit rätt skönt eftersom man ska bo på vandrarhem, så då har man inte behövt packa som en tog. Bara att ta med alla kläder man har i princip.
I fredags körde vi en liten kräftskiva hos Fia. Visserligen var vi bara 4 personer, men sjukt trevlig. Äta skaldjur, dricka vin och tjabba skit. Det är nice!
Igår ville jag hinna hänga med syster min innan jag flyttar, så då blev det en kortspelskväll hos Jessica och Jonas. Och jag lärde mig äntligen spela poker. Det är ju as roligt! Var jävligt nöjd när jag kom tvåa första rundan och fick tillbaka min insats. Andra rundan blev jag såklart lite för kaxig, körde all in och åkter ut först. Det var väl helt enkelt nybörjartur första omgången.

Nej nu packa packa och sedan hälsa på mina favoriter på täppan. Ciao!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0