The perfect day.

                  
                            Biffy Clyro och Foo Fighters på Stadion den 22 juni.


Lite trött och bakis efter att ha spenderat kvällen igår hos Marie och Johan och druckit vin, snackar skit och spelat instrument. Hoppade skolan för att jag helt enkelt var för trött. Men bokade biljetter till Foo Fighters och Biffy Clyro istället. Det kommer bli så sjukt bra! Jag älskar verkligen Biffy Clyro. Och sedan fick jag en intervju på ett företag i Stockholm. Så innan måndag vågar jag inte riktigt säga något om något skiter sig. Men hur perfekt kan inte dagen bli?! Bara att slippa den här pressen att söka praktikplats är så jävla underbar. Nu behöver jag visserligen ett boende, så har någon ett rum eller lägenhet över så säg till.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0