Crazy night att Café Opera.


Vi gick dit runt 22.30 och hade tänkt det skulle bli en tidig kväll, men icke!


Johanna såg Bingo Rimér tyckte att det skulle vara as kul om vi tog ett foto tillsammans. Syns det att jag tycker att det är pinsamt?


Goa och glada efter att jag hade snubblat över någons fötter med mina gigantiska klackar och jag sliter tag i Bingos kavaj. Jävla tur att jag inte drog sönder den!


Johanna tyckte att det var en bra idé att vi gick hem tillsammans så vi åkte med bussen som passerade min dörr och hoppasde av i Fruängen, för att se att det inte går någon buss till Segeltorp. Bara att börja traska 4 km. Jag funderade seriöst på att lägga mig på gräsmattan och sova.


Hon försökte bära mig den första biten. Men hennes pinnaben vek sig, så det gick väl sådär.


Fick en inbjudan till något jubileum för Bingo Rimér och Moore på Café Opera. Så Johanna fick bli min +1. Eftersom hon skulle upp vid halv 7 och jobba och jag skulle sova hos henne så att hon slapp gå själv, skulle vi inte stanna så länge. Yeah right! Stannade visserligen bara till 1, men sen hade ju t-banan slutat gå för att det var helgdag. Det var bara att springa runt om Sergels torg och försöka hitta en buss till Fruängen. Såklart gick det ju ingen anslutande buss från Fruängen till Johanna, så det var bara att börja gå.

Shit, det var nog den absolut jobbigaste sträckan jag någonsin gått. Man ska ju aldrig ta av sig skorn, för sen är det kört. Efter 3 timmars sömn är jag hemma i min lägenhet och då är det tvättning som gäller. Kul...not!

Nu tvätt, sen sova, sen skriva klart rapporten. Sedan är sista skolarbetet äntligen gjort! Examen om en vecka!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0