Friday night.

Jag och Tilda, the devils at Josefina!

 

Kändes som alla killarna hette Niklas, så det är Johanna med antagligen några Niklas.

 

Sandra och Nina!



Det skulle vi en lugn kväll på Josefina igår för att vara laddade inför Summerburst idag. Men icke! Jag och tilda kom senare till Josefina och då hade singeltjejerna redan hittat lite grabbar att sitta med. Det var ett sjysst ställe och hittade till och med Erik Saade på vägen in. Inte för att jag pratade med honom, men ändå. Beställde in ett glas vin och sedan var det kör, migrän!
Killarna tyckte att alla skulle åka vidare till F12 Terassen och i och med att jag aldrig hade varit där, så kändes det som man skulle passa på när man väl hade någon som kunde ta in en gratis.

F12 var tyvärr as tråkigt, enligt mig. Dålig musik, för mycket människor och tråkigt folk. Alldeles för hypat ställe! Jag, Tilda och Sandra drog oss hem lite tidigare.
Idag vaknade man såklart av att migränen fortfarande var där, men efter att ha plågat mig till Telefonplans apotek för att köpa migräntabletter är det bra.


Jag är redo för Summerburst!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0