Gogol Bordello och releasefest.

Träffade Eugene från Gogol Bordello innan spelningen, kunde inte bli bättre!


Perfekt, hann lagom till releasefesten och träffa Tilda, Nina och grabbarna.


Nina och Johanna.


Grabbarna i Calle & the Undervalleys hade releasefest på Clarion.


Johanna bjöd mig på Gogol Bordello i födelsedagspresent. Tredje gången jag såg de nu och de blir bara bättre och bättre. Dagen blev ju ännu bättre när vi "sprang på" Eugene innan spelningen. Jag gjorde bort mig som vanligt, men skit i det. Jag fick två kort iallafall. Vi hann precis i tid till spelning nr 2 på Clarion hotel. Calle & the Undervalleys hade releasefest för sin skiva. Det blev en väldigt lyckad kväll, men mindre kul att stiga upp kl 6 på morgonen dagen efter. Men det var det värt.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0