Summerburst.

Vilken dag det var! Tog lite tid i att komma in i att dansa mitt på dagen, men jävlar vad vi hoppade och studsade på Summerburst!


Hela Stadion dansade!

 

Jag och Ann-Sofie.

 

Sandra och Nina. Jag älskar detta kortet, det är så "in the moment".

 

The gang, minus Nina och plus en okänd man.



Ojojoj vad längesedan jag uppdaterade. Det har hänt mycket sedan sist och det har varit fullt upp verkligen. Jag har fixat klart det sista arbetet som tog alldeles för mycket av min tid de sista veckorna. Jag har tagit examen och är utbildad inköpare, äntligen! Jag har hunnit med Summerburst som var sjukt kul! En massa party i Stockholm och Sweden Rock!
Jahg börjar med Summerburst!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0