Sweden Rock Festival 2011.


Joan Jett, en av höjdpunkterna på festivalen.

Gwar, festivalens absolut löjligaste band. "Dödade" en person efter varje låt ungefär och sprutade teaterblod på publiken.


Matte, festivalens roligaste bild!


The gang!


Var fick Ingela mjölkmustaschen ifrån? Och varför slickar hon på min examenspresent?


Fia, Ingela och världens största Björn!


Sweden Rock's bästa plats.


Yeah we're in the band!

I väntan på Thin Lizzy.


Blev sjukt glad när jag såg att Richard Fortus från Guns 'n' Roses var Thin Lizzy's nya gitarrist.


Ozzy avslutade såklart. Kul att ha sett honom men blev tyvärr inte så imponerad.


Från Stockholm, direkt till Sweden Rock, en runda till Växjö för att ta examen och tillbaka till Sweden Rock igen. Hem från Sweden Rock, jobba två dagar och tillbaka till Stockholm för Gogol Bordello och releasefest. Men mer om det senare. Det är så skönt att vara hemma i Markaryd igen och bara ta det lite lugnt för en gång skull. För nu har jag en veckas semester innan jag börjar jobba igen!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0