Close up.



Så om jag ska bli lite mer aktiv med bloggandet så får det bli en dagens outfit. Idag har jag lånat ihop kläder från Tilda. En snygg klänning från Monki, en kort stickad kofta också från Monki och hennes aaaas snygga ring. Idag har det gått bättre på jobbet, jag börjar komma in i rutinerna. Och imorgon ska alla på kontoret ut och käka...kul!

Annars idag har jag inte hunnit med att göra någon direkt för Tilda kidnappade mig efter jobbet. Men vi gjorde en god gärning och hjälpte Arvid, Calle och Tobbe att flyttstäda iallafall. På fredag ska vi käka frukost med Plaza kvinna och visa hösten och vinterns kollektion. Här händer det grejer and I like it!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0