Crazy Friday...

                                                    

Åkte till skolan idag. Skulle ha skolans VD som föreläsare. Vi tog upp lite saker om utbildningen som vi tyckte kunde förbättras innan lektionen började och på något vis tog han det personligt. Helt plötsligt säger han bara: Nej, jag känner inte för det här längre. Jag ställer in lektionen.
Jävla idiot, ska man vara VD får man väl ändå lära sig att ta lite kritik. Så idag har jag spenderat 8,5 timme på buss och i skolan för absolut ingenting! Dagisvarning på honom som slösar bort min tid på sånt trams. Åh jag blir så upprörd...

Men men jag sparkade skitdagen i skevet och bestämde mig för att det ska bli en bra dag. Det är ju trots allt fredag! Så ikväll blir det nog lite häng med Marie och Johan och kanske Fanny och alla goa som vill vara med. Hur som helst blir det ett stort glas vin för mig. Trevlig helg!
Ciao!








Kommentarer
Postat av: Nilsleila

It is healthy, I shall come on your site more often, thank.

2011-07-08 @ 10:36:09
URL: http://nilsleila.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0