Fuerteventura.


Vår närmsta strand.



Vi gjorde ett eget lite hemmabygge till min säng. En madrass från sovrummet och ett bord för att madrassen inte skulle tippa.



Vi fick en liten ny vän som vi matade med entecote och lät henne vila på äckelfilten i min säng.



Marie var helt säker på att stranden skulle bli finare ju längre vi gick så hon tvingade ut oss på en 1 mil lång promenad på stranden och på berg. Så vi kan ju inte säga att vi inte tränade på semestern iallafall!



Vi tog en dag i Jandia och det var lätt värt det.



Som sagt 65+ och nudister!



En klassisk hoppbild nere i Jandia.


Tänkte jag skulle lägga ut lite bilder från Fuerteventura. Åkte med Marie och Johan och bestämde det väl sådär 4 dagar innan vi skulle åka. Men resa och boende gick på 1400 kr så kände att jag inte kunde banga. SKulle nog inte rekommendera Fuerteventura för någon, inte i Costa Calma där vi var iallafall. Det fanns absolut ingenting att göra, bara en mataffär och 3 resturanger. Men samtidigt åkte jag dit bara för att sola och bada så det var lugnt. I övrigt var där bara 65+ och nudister. Tror det hade varit bättre i Jandia. Vi åkte dit en dag och där var det lite mer civiliserat. Och jävligt mycket finare vatten och strand. Hur som helt så hade vi jävligt skoj!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0