Love at first sight.

                                                         

Jag blev kär i dessa så fort jag såg att Nelly.com hade fått in dom. Men som vanligt har jag inga pengar och har kanske egentligen lite för mycket skor. Men nu kunde jag inte hålla mig längre... 399 kr fattigare men nu är dom mina. Hade ju varit gött om dom kunde komma innan helgen!

Det kommer bli så grymt svårt att hålla i pengarna när man väl kommer upp till Stockholm så jag borde inte shoppa något nu innan. Men det är svårt att låta bli när alla vårkänslorna kryper i kroppen.
Då har jag syndat idag, shoppat och suttit på facebook. Så nu har jag inget annat val än att plugga inför tentan!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0