Red head.

                                   
         Imorgon blir jag finally rödhårig. Får se vilken nyans det blir, men vilken som av dessa hade varit toppen!

Jaha då var det två timmar till deadline för hemtentan. Jag är fortfarande där jag var kl 9 i morse. Känns toppen! Kan inte riktigt acceptera att skicka in ett ofullständigt arbete, men kan man inte så kan man inte. Så jävla tråkigt att göra en omtenta såhär i slutet bara. TIll något roligare... imorgon ska jag äntligen färga håret. Stefan lyckades trycka in mig nu innan jag flyttar till Stockholm. Är sjukt trött på min färg nu. Så imorgon blir jag rödhårig, men ingen aning om vilken nyans med tanke på hur dåligt färgat mitt hår är nu. Jag är bara glad jag slipper se ut så här!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0