Spring at Stylein.

           
                        Stylein's huvudkontor i Stockholm (bilder från Stylein's blogg)


Ja som ni har märkt så var det ett tag sedan jag uppdaterade bloggen. Har helt enkelt haft så jävla skoj och massa annat att göra så har inte pallat. Så vad har hänt sedan sist... jag har varit i Stockholm två gånger på intervju och en gång i Göteborg. Jag har hunnit med en massa skoj partaj både här hemma och med min kära Tilda. Dessutom tog jag mig en impulssemester på Fuertebentura. Och dessutom bytt praktikplats.

Det blir fortfarande en vår i Stockholm, men istället på Stylein. Det ska bli sjukt skoj!! Man blir så inspirerad bara att vara på kontoret. Att få sitta så nära designerna ska bli grymt kul. Dom är bara 6 st på kontoret så det blir nog en bra sammanhållning. Förhoppningsvis.. =)
Tänkte bli bättre på att uppdatera nu när jag flyttar till Stockholm om två veckor så att alla hemma kan se vad jag har för mig.









Kommentarer
Postat av: Emma

Så roligt för dej babe!! Det kommer bli grymt! ;) PUSS

2011-03-15 @ 15:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0