The devil wears prada.


                                                  Lite mingel på www.kotyr.se. Söta Johanna och Sandra från min klass.

                                                    
                                                                           Mingel med godis och champagne.


Ja idag har man sprungit runder på stan med med 100 kg kläder i en gigantisk resväska. Det kändes verkligen som att jag var med i "Djävulen bär prada", springa runder i klackar upp och ner för trappor, in på tunnelbanan och ut från tunnelbanan. Jag var och lämnade kläder på Styleins PR-firma och hämtade kläder på Corinne and Friends. Men det var sol iallafall och dagen gick snabbt.

Ikväll var jag och Johanna och hälsade på Sandra på www.kotyr.se. Dom hade lite mingel i butiken med champagne och godis. Nice!
Och jag avslutar kvällen hos tilda framför "Stockholm Boogie". En bra dag!

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0