The final exam...

                                      

Då var det dags för den allra sista tentan. På fredag gäller det...sen är skolan i princip slut. Bara en praktik och ett arbete som ska in. Så skönt!! Men såklart när jag egentligen har en hel bok att läsa så hittar jag annat att göra. Har packat en hel resväska full redan. Och det är bara att inse att jag måste packa en lika stor till.
Och alltid när det är dags att plugga kommer jag på att det är en jättebra idé att öva på mina gitarrkunskaper. Jag blir helt galen att jag fortfarande inte kan introt till "Sweet child o' mine" bra än. Det menas nog att jag måste öva lite till ikväll och spara plugget tills imorgon.
Sov gott alla söta!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0