25-årsgalaj!


Jag och min sockertopp!


Halva festen kom och sjöng för mig. Så fint och så synd att bilden blev suddig!


Fusk, skidan gick sönder så det var ju inte konstigt att vi förlorade!


Teamwork! Och vi vann!! (denna grenen)


Finaste Emma!


Tyvärr inte lika duktiga som oss i denna grenen.



Och lite säck, som vi också förlorade.


Vinnarlaget!


Marie visar sitt rätta jag som vanligt.


Tina, Kalle och Emma.


Så som jag kämpade med tårtan, synd att den inte blev så god bara. Men fin att titta på=)


Dags för tårtan!

Jasse och Christofer.

Nej Kalle fel tecken, det är inte rock 'n' roll!


Jag och Tina.


Det var en superlyckad fest, med underbart väder och dom bästa gästerna! Jag kunde inte ha önskat mig mer! Tack alla som var där och firade med mig, och tack mamma som har jobbat som en gnu med förberedelserna.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0