Bye bye beautiful.

Klänning H&M 349 kr


Denna underbara klänningen fick det tyvärr bli en retur på. Ryggen är så fin att jag nästan dör lite och jag har letat efter denna as länge. Därför kunde jag inte låta bli att köpa den när jag väl hittade den. Tyvärr måste jag inse att jag inte har hur mycket pengar som helst och att jag antagligen inte kommer att använda den så mycket. Materialet gör att klänningen bli väldigt fin, och likadans ryggen, så den känns lite svår att dressa ner.
I och med att Stylein klänningen är i jerseytyg kan man ha den till ett par kängor och vips är man inte lika uppklädd.

Har precis varit en runda på stan och lämna tillbaka klänningen och köpa lite gott inför kvällen. Helt sjukt, det var verkligen kö på gatan för att komma in på systembolaget och sedan typ 50 m kö inne till kassan som ringlade sig i butiken. Fler som ska ut ikväll antar jag. För ikväll blir det Berns för Nina har fixat gratis inträde. Nice!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0