Keepers.

Klänning Stylein 1299 kr.

Topp H&M 249 kr. Älskar ryggen!


Nu när man äntligen har fått pengar och det var min födelsedag kände jag att jag ville unna mig något. Jag hittade denna underbara toppen på H&M för 249 kr och klänningen är från Stylein 1299 kr. Men jag har kollat på den sen jag kom dit för 2,5 månad sedan och kunde inte låta bli längre. Plus att vi hade en VIP-kväll i torsdags och kände att jag faktiskt vill ha någonting på mig som representerar Stylein. Jag hade visserligen fåttlåna något, men jag fick lite rabatt på denna och kände att det var värt det.

Igår var jag verkligen helt slut efter födelsedagsfirande och VIP-kväll på Stylein med champagne och efterfest på Ljungrens så jag bestämde mig för att sitta hemma och kolla på en bra film och käka massa vitlöksbörd. Fan vad härligt! Såg "Limitless" med Bradley Cooper förresten, se den! Grymt bra!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0