Sunday walk at Vinterviken.



Idag efter att ha suttit i mina myskläder hela dagen framför datorn, bestämde jag mig kl 5 för att gå ut och gå en runda. Jag tänkte jag skulle gå från Hägersten till Midsommarkransen för att jag inte har varit där. Men efter att ha gått en stund kom jag på tt jag ville gå till Vinterviken istället. Så svängde av mot Aspudden och vidare mot Vinterviken och avslutade på Gröndal där jag bestämde mig för att ta en buss hem.

Helt underbart mysigt att gå nere vid vattnet på de gulliga små gångarna i skogen. Önskar att jag hade haft Gibbe här så att han kunde sprungit och lekt lite. Han hade älskat det. Men bara 2 veckor kvar nu, sen blir det hem till de småländska skogarna igen.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0