Thoughts from my friends.

 

En ballong från min roomie väntade på mig när jag kom hem och denna fina boken från Stylein med bilder från olika designers med deras Spring/Summer 2011 kollektioner. Så fin!

 

 

Den här lilla söta kassen med choklad och geléhjärtan fick jag av Celia.

 

Jag fick så söta presenter av mina vänner här i Stockholm. På min födelsedag fick jag fina blommor, glass, ballong och att få se Gogol Bordello i sommar med Johanna. Dagen efter på VIP-kvällen fick jag en jättefin bok av Stylein gänget med bilder från olika designers SS11 kollektioner, jättefina blommor av Tilda och en söt påse med godsaker från Celia. Blev så himla glad för allt, och det är verkligen tanken som räknas. Hade inte ens förväntat mig några presenter.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0