Oh oh Stylein!


Elvan klänning 1699 kr Stylein och Strength kofta 570 kr på REA också Stylein såklart.


Jodå det var väl ett tag sedan nu. Men så är det när man har ett jävligt busy life helt enkelt:) Det rullar på, på Nelly. Ska bli lite mer insatt i underklädesavdelingen vilket känns grymt kul. Man vill bara lära sig mer mer mer! Hade en sjukt trevlig kväll i göteborg i helgen som slutade med flera timmars promenad och stora skavsår på fötterna. Men det var det värt! Jag har beställt hem de här underbara plaggen från Stylein. Om det nu bara kunde trilla ner i min brevlåda så att jag kunde börja använda dem också.

Förra veckan var det Borås Fashion Days men hann tyvärr bara gå på invigningen eftersom jag var tvungen att åka till Stockholm på fredagen. Både en tråkig och trevlig dag faktiskt. Begravning på dagen, men käkade pizza med släkten på kvällen. Grymt kul att träffa alla kusiner och allt som jag inte har sett på typ 10 år.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0