Solig lördag på landet.

 

Jaha, så vad har vi gjort på denna soliga påskafton... Jag har varit duktig och sytt mig en nåldyna. Inte dåligt! Sedan har jag börjat sy om min klänning som jag har hållt på med i evigheter, men snart så. Också har vi varit upp i och kollat på Hilmers hus. Mamma och pappa har pratat om denna gubben sedan man var liten och hur han bodde med stampat jordgolv, som aldrig duschade och hade typ 30 katter. Och som hade kattmatsburkar staplade i huset så att det bara var gångar att ta sig fram i. Tyvärr var ju huset förfallet, men hans skjorta, stövar och kattmatsburkar var kvar.

Ikväll blir det nog lite häng hos syrran för Jasse och Christofer kommer. Kul!

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0