Weekend with Spa.


Jimmy redo för spa. Hur söt får man vara?!





Har ju glömt att uppdatera en massa! Förra helgen var jag och min kära på Spa på Ästad Gård. Första gången på spa för mig. Grymt gött att komma iväg och bara göra typ ingenting. Och inte bli störd av en massa annat. Vi badade varmbad och bastade. På kvällen käkade vi 3-rätters. Vi vaknade upp till helt underbar väder så vi gick en runda innan vi drog oss hem till lilla gibbe gubben som var hos Jimmys föräldrar.
Nu syns vi ju typ inte på 4 veckor så det var gött att få lite extra tid bara vi två. Nu är det ju långhelg och jag kan spendera den hemma med min familj och mina vänner. Annars hade jag nog avlidit!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0