1 day to weekend!


Bild från i lördags från Magnus och Magnus när vi firade Zoe.


Först och främst vill jag tack Carro som gav mig tipset om blusen! Jag tittade nog lite för dåligt, men nu är den iallafall på väg hem till mig.
Och imorgon är det äntligen freeeedag! Jag har absolut inga planer alls men det gör verkligen ingenting. För förra helgen var helt fullproppad med massa kul saker, familjen kom, vi hade räkafton, vi grillade, gick på liseberg, gick på stan, fikade och sedan var jag ute med Karin och gänget för att fira Zoe.
Har varit en rätt seg vecka och jag är alldeles för trött om dagarn så imorgon ska det bli så gött att beställa lite sushi och sitta här i min ensamhet och kolla på precis vilken film jag vill (jimmy ska på någon reunion). Förhoppningsvis gör jag väl något kul i helgen, helst som inte kostar med tanke på att jag tagit helgens budget och köpt världens vackraste blus/kofta för.

Anyway hoppas ni alla får en toppen helg. Ciao!









Kommentarer
Postat av: carro

:)

2012-08-04 @ 10:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0