CHANGES.

Inte den bästa kvalitén men man kan ju inte annat än att älska detta!


Så äntligen är det dags för mig att gå över på skoavdelningen. På ett sätt känns det lite tråkigt eftersom min avdelning verkligen är hur bra som helst, men förhoppningsvis blir det lika bra där också får jag jobba med produkter jag verkligen brinner för.

Helt sjukt, har klarat att inte ta från mina sparpengar denna månaden.Men vad händer då, utförsäljning på Nelly. Allt möjligt imorgon från billiga märken till dyra märken. Pris 10 kr - 300 kr. Kommer ju aldrig kunna låta bli!!
Bajs, nu kom tävlingsmänniskan i mig in och jag måste ju bara få dom bästa sakerna imorgon.

Btw lyssna på Isak Strand. Fick tips om detta när jag var hos Karin och Henke sist. Underbar musik! På något vis känns det som jag har lyssnat på detta innan, men är i så fall glad att jag upptäckte honom igen.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0