Shoemaniac.

Jeffrey Campbell 100 kr (Ord pris 1649 kr)

 

Vagaband 100 kr (Ord pris 699 kr)

 

Nelly Shoes 20 kr (Ord pris 499 kr)

 

Minnetonka 100 kr (Ord pris 1299 kr)



Yes idag var det utförsäljning. Faktiskt inte så galet som jag trodde. Men det är nog bara för att vi har större lokaler nu och för att dom denna gången hade ställt ut skorna och hängt upp dom dyra kläderna. Då blev det inte att alla slogs om samma låda. Vissa fyndade ju riktigt bra grejer, typ jackor i 3000 kronors klassen för 300 kr. Alla märkesplagg låg på 300 kr. Och märkesskor på 100 kr. Självklart så dras jag ju alltid till skorna. Dessa blev mina fynd! Och en satans massa smycken, lite skönhetsartiklar, en broderad klänning för 20 kr och ett par jofama skinnshorts för 300 kr.
Men jag vill inte tråka ut er och lägga ut allt jag har köpt så visar det jag är mest stolt över.
Godnatt!








Kommentarer
Postat av: tilda

Oh my oh my oh my jag fullkomligt älskar par nr 1 har önskat dom i flera månader !!!!!

2012-08-24 @ 15:51:38
URL: http://undressedsunday.blogg.se/
Postat av: tilda

fortfarande sjukt vackra JC SKORNA!! DÖR LITE !!! puss

Svar: I know!! Tyvärr kom jag på att dom nog var lite stora efter att ha använt dom ett par gånger så jag sålde dom. Puss
Rebecka Johansson

2012-12-21 @ 23:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0