Today is a good day.

Dagens outfit. Shortsen är fynd från utförsäljningen Jofarma för 300 kr. Smycken 20 kr st.


Halsband från Bijoux By Us, 20 kr på utförsäljningen.



Dagen började med att Gibbe slet sönder sitt koppel när han såg en katt, så lördagens uppdrag blev att hitta ett nytt koppel. Det kan ju låta lite roligt att en chihuahua slet sönder sitt koppel, så frågan är ju om han är sjukt stark eller om vårat koppel var väldigt dåligt? Jag skulle nog säga det sista alternativtet!

Så jag tog en tur in till stan i det fina vädret. Jag kom på att jag ännu inte har varit i Feskekörkan och tänkte att det är ju en perfekt dag för det. Köpte mig räktallrik med aioli, sallad och gott bröd och satte mig i solen vid kanalen. Sjukt gött!
Hemma igen och får se vad kvällen drar med sig in för sköj!







Kommentarer
Postat av: Sara

snyygt!:)

2012-08-29 @ 07:59:08
URL: http://geminaarts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0