TUFF WEEK. FUN WEEKEND.



Det är verkligen fullt upp på jobbet nu! Just nu har jag två avdelningar, underkläder/badkläder och tjejskor. Hon som vanligtvis sitter på tjejskor har semester och tjejen som brukar hjälpa mig på underkläder/badkläder är sjuk. Men ibland är det rätt skönt att jobba röven av sig också faktiskt. Eftersom Tilda ska komma på fredag så passar jag på att jobba in lite extra timmar också aå att jag kan vara ledig då. Så denna veckan blir det nog att åka hemifrån vid 6 och kommer hem vid 20. Ser iallafall fram mot helgen grymt mycket! Det var alldeles jag träffade min Tilda!









Kommentarer
Postat av: GeMina Arts

oj, låter riktigt tufft!!

2012-08-16 @ 23:29:02
URL: http://geminaarts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0