Göteborg dagen efter annandag.

 
Finfina shorts på Fiorucci. Bara 300 kr nu. Sjukt sugen! Är dom kvar när rean har lugnat ner sig så är det ett sign.
 
 
Göteborg kl 01.00 dagen efter annandag jul. Rätt dött!
 
 
Utsikten från First Hotel G.
 
Är tydligen inte sån rusning på pubarna i stan. Det förstod ju inte vi som inte varit ute annandag att alla låg bakfulla och det knappt var en jävel ute.
Anyway from the beginning..
Bev så glad för Sandra hörde av sig i onsdags och sa att hon skulle komma dagen efter (igår alltså). Passande för mig som var helledig! Självklart gick vi ju på stan och kollade in rean. Det kändes mest som man knuffades och slogs och vi blev rätt trötta snabbt. Då blev det en mysig fika på Le Pain vid kungport istället. Vi gick hem, vilade lite och jag åkte in till Sandra som bodde på Hotel First G på centralstationen. Vi drog till Vasastan som till vår besvikelse var rätt dött. Vi gick vidare till Chez Amis som tydligen var mest yngre folk. Men där var ändå endel blandat och det viktigaste av allt bra musik och lite mer röj. Det blev vår sista öl innan dom stände vid 01.00. Till min förvåning så går tydligen inga bussar till Mölnlycke på en vardag vid den tiden så jag hade inget val än att stanna kvar hos Sandra. Sova i en skön säng med goa kuddar och täcke. Lovely! Ännu mer lovely hade det varit om man kunde fått i sig lite av den 200-kronors frukosten. Men klen som jag är så hade jag aldrig pallat med pinsamheten om någon hade kommit på mig att jag var där och snyltade. Nej hem till Lingonvägen och ta sig en torr macka med prickig-korv. Det var slutet på min lyx!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0