Nothing lasts forever.



Såg klart det sista avsnittet av LA Ink idag. Vill se mer!! Och framför allt blev jag sjukt sugen på att tatuera mig igen. Den ständiga frågan, vad ska man göra, när ska man göra det och hos vem ska man göra det! Blir galen, kommer man någonsin kunna bestämma sig? Har ju sagt att min första skulle bli hos Kat Von D såklart, men frågan är om man orkar hålla sig så länge. Nu har jag äntligen blivit av med min huvudvärk, snälla snälla snälla låt mig slippa den imorgon! För då tänkte jag köra hem till småland. Har absolut ingenting att göra i helgen, och mina supersnälla föräldrar erbjöd sig att betala bensinen.
Btw så köpte jag inte en endaste grej på utförsäljningen idag. Bra jobbat Rebecka!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0