Yeah yeah I'm a nerd!



Så var snart denna långhelgen också slut. Den har varit väldigt lugn och skön! Förrutom at tjag har haft typ migrän i 3 av dagarna. Idag skulle Jimmy in till stan och jobba lite så jag passade på att åka med och gå runt lite i stan. Inte kolla i butiker utan bara gå runt. Tycker det är supermysigt att gå på ställen som jag inte har varit på innan och lära känna staden lite bättre. Vet inte riktigt vart jag har varit mer än i Vasa och Haga. Jag passade på att unna mig lite sushi också. Ibland är det bara sjukt skönt att vara ute och gå ensam och ha lite egentid.

Men nu är jag tillbaka i Mölnlycke och tänkte passa på att nörda mig med Angry Birds tills Jimmy kommer hem. Det är ju ännu roligare att spela på iPaden där man faktiskt kan se vad man skjuter på, till skillnad från vad man ser på min lilla mobil.
Så Ciao på er!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0