Issue 1.3

Lou sweater 399 kr.
 
Isabeli shirt 449 kr.
 
Simone top 299 kr.
 

Emanuelle Jeans 599 kr

Ja vad skulle jag annars skriva om en dag som denna?! Kollektionen släpptes i morse på Nelly.com. När Sofia på jobbet frågade om jag skulle handla något, sa jag bestämt nej. Måste hålla i pengarna lite. Men när mejlet kom ut på jobbet om att vi fick 40% på kollektionen idag fram till 15.00 var det kört. Dessa kommer passa perfekt till min höstgarderob. Idag var faktiskt första dagen jag riktigt längtade efter hösten och njöt av den fina sensommardagen. Det är lika bra att insé, sommaren är över!
 
Är ni sugna på kollektionen, gå in nu innan det tar slut. Han en känsla av att detta kommer gå fort!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0