Life is good.

 
Idag vaknade jag upp i ett regnigt Markaryd. Hösten är verkligen här och löven börjar bli sådär fina i olika färger. Fast att det är skitväder så mår jag ändå sjukt bra på hösten. Plus att jag gillar modet mer då också. Man kan ta på sig en massa och jag får använda alla mina svarta kläder (vilket är mycket) som man inte får/vill använda på våren/sommaren för att det ser för tråkigt ut.
 
Och jag är så tacksam över människorna i mitt liv! Åh vad jag önskar att alla mina bästa vänner var samlade hos mig i Göteborg, men får tänka att jag alltid har fina vänner att besöka runt om i Sverige istället. Och nu börjar vänner även byggas på i Göteborg vilket jag är sjuk tacksam för.
Förra helgen bjöd Sandra oss tjejer på en helt underbar middag på Bryggan under bron. Supergod mat och öppen bar, kan inte bli bättre. Och revligt sällskap såklart.
Får se vad Markaryd bjuder på idag.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag ska bjuda dig på en suuuper god middag på bryggan i jetesjön. Slå det om ni kan mahhfakkas i Gbg :) och så ska jag baka en regnbågs bröllopstårta i 25 olika etage och 50 nyanser av rooooströöd. Peace!

Svar: Du är cp! Men jag förväntar mig det nästa gång då!!
Rebecka Johansson

2012-09-29 @ 13:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0