Magnetic polish.

 
Nu är mina naglar jävligt fula så det blir inte så snygg grund, men meningen är att det ska bli som på bilden nedan.
 
 
Det bästa med fredagar är stämningen på jobbet. Det blir lite fredagsfika och alla känner sig peppade inför helgen. Och det bästa med min avdelning är att jag har skönhetsavdelningen på bordet bakom. Då är det väldigt lätt att man specielt på fredagen provar en ny parfym och ett nytt nagellack. Så är man "ready to go" direkt efter jobbet. Igår provade jag detta supercoola nagellack som har typ magnetpartiklar i nagellacket. Så efter man ha målat nageln håller man magneten som man får till över nageln i ca 20 sekunder. Så blir det sådana här snygga mönster. Dagens tips från mig!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0