Summer inspiration.

 
Så vad gör man när man är sjuk, typ absolut ingenting vettigt. Det är precis det jag har gjort idag. Gick hem från jobbet igår för jag kände mig febrig och hade ont i halsen. Sen låg jag och svettades och frös om vart annat fram tills kvällen. Idag framåt dagen började det kännas lite bättre så jag passade på att surfa runder lite på H&M's hemsida. Hittade att dom hade en garderob där man kunde sätta ihop olika outfits. As kul! Tänkte på London och sommar. Kunde inte låta bli så klickade hem båda kjolarna (199 kr & 149 kr), bootsen (200 kr), tubtoppen (79,50 kr) och shortsen 99 kr).

Kommentarer
Postat av: GeMina Arts

Åh läckert! :)

2013-04-17 @ 20:01:42
URL: http://geminaarts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0