Cozy.

 
Måste ju lägga ut lite bilder på hur fint det blev hemma med mina nyinköp. Köpte dom duperfina rosorna och tulpanerna från Flowers som även har butik i Borås. Lätt värt 250 kr för tulpanerna och 520 kr för rosorna med tanke på att dom håller forever!
Böckerna fyndade jag förra helgen på Emmaus för 90 kr. De helt unika ljusstakarna från Broarne fick jag hem i onsdags. Visserligen kostar dom 995 kr, men då är dom och andra sidan helt unika, tillverkade av återanvänt möbelträ. Sjukt snabb leveranstid har dom också så kan verkligen rekommendera dom. Fick ljusstakarna 2 dagar efter att jag lagt beställningen. Mycket nöjd med senaste veckans shopping!

Kommentarer
Postat av: GeMina Arts

Åh det var verkligen mysigt hemma hos dig! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Rebecka Johansson

2013-03-03 @ 20:29:23
URL: http://geminaarts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0