Gynning x 2.

 
I torsdags körde jag ner till Kristianstad för att träffa min kära Tilda. Och igår hade vi bestämt oss för att åka till konstrundan i Ystad för att kolla på Gynnings utställning. Vi fikade lite på Ystad Saltsjöbad och kollade tavlor. Var sjukt nära på att köpa ett litografi när jag kom på att 4000 kr är jävligt mycket pengar. Gillar verkligen Carolinas tavlor så det var jätteskoj att få se dom i verkligheten.
vi tig en liten roadtrip inom Bo Olsson i Tomelilla. As bra för jag hittade jättefina billiga ljusstakar i precis stilen ja letar efter.
På kvällen hade vi lite mysig påskmiddag med Tildas familj och kollade på TV. As bra långfredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0