Las Vegas.

 
Nästa fredag är det CDON Group Awards nere i Malmö när alla företag i koncernen bli bjudna på en jättefest. Typ CDON, Nelly, Gymgrossisten, Rum21 osv. Detta året är det Las Vegas tema. Och ju mer jag tänker på det desto mer kluven blir jag. Hade tänkt långklänning först eftersom jag ändå har massa fina hängandes hemma. Men sen verkar det som att många ska ha små partklänningar. Ja så nu har jag handlat som en galning på Nelly! Såklart måste jag skicka tillbaka det jag inte ska ha men tänkte att det är bättre att beställa så man har lite att välja på. I helgen ska jag till make-up stor och fixa lösögonfransar och glittrig ögonskugga. Ja det blir spännande och se hur detta slutar. Uppdaterat när jag bestämt mig!

Kommentarer
Postat av: Johanna

riktigt snyggt!:)
sv: tusen tack!:)

2013-03-07 @ 12:31:48
URL: http://geminaarts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0