Lillie.

                  
 
Lillie från Nly Shoes 379 kr Nelly.com
 
Blev verkligen kär i "Lillie" från Nly Shoes så fort jag såg provet. I veckan släpptes dom äntligen och dom har sålt som smör! Men det är inte så konstigt för dom är sjukt snygga och bekväma. Nu när dom svarta har sålt så bra så insåg jag att om de fortsätter i samma takt så tar de slut i helgen. Så idag var jag bara tvungen att klockså hem både svarta och blå. Dom kostar ju bara 379 kr! Så passa på och in och fynda på Nelly innan dom tar slut.

Kommentarer
Postat av: GeMina Arts

Riktigt snygga skor!!! Synd att jag inte passar i högklackat...:/
/Sara

2013-03-01 @ 22:11:15
URL: http://geminaarts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0