Blondinbecka.

Jaha då var man blondin igen!

Var hos min frisör i Helsingborg vid 19.00 igår.
Efter första färgningen var jag räv-orange/gul, vilket jag hade förväntat mig. Efter andra färgningen var det fortfarande oroväckande gult. Tredje och sista gången han satte färg i håret, fick jag inte har den i alls länge och var beredd på att håret fortfarande skulle vara gult. Det är bättre att inte hoppas på för mycket. Jag blev verkligen förvånad efter föningen när jag såg att det var askigt vitt, exakt som jag ville ha det.
Jag är helnöjd och trivs skitbra som blondin igen.
Måste faktiskt göra lite reklam för honom eftersom han är så otroligt duktigt. Vill ni ha en bra frisör så rekommenderar jag verkligen Stefan på Salong Ess i Helsingborg.
Det negativa var att han tidigare hade upp till 6 månaders väntetid. Men efter att ha flyttat sin salong till Helsingborg så tror jag det är lite lättare att få tid nu. En varm rekommendation från mig.


Var inte färdig förrän kl 23.00 och var inte så pigg på tanken att behöva gå upp kl 05.00 morgonen idag. Men hur än skönt det var i sängen i morse, lyckades jag till slut sparka upp mig själv.








Kommentarer
Postat av: Emma

Så snyggt!!!!=)

2008-12-12 @ 23:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0