Gårdagens partaj..

Julfest igår och lilla lättpåverkade jag blev snurrig redan efter glöggen på förfesten.
Supergott julbord på hotellet och jag åt så att jag höll på att spricka.

  
Jag och min käresta redo för julfest!
(Lyckades förresten få mitt hår en aning ljusare till slut efter att ha haft silverschampot i håret i 25 minuter!)



Det blev endel kasedans, snapsar och öl innan vi lämnade hotellet bland dom sista redan vid 24.00 snåret. Så är det när man festar i en liten by.
Lite efterfest hos oss med lite sing star, popcorn och öl innan jag fick stoppa om min berusade pojkvän i sängen.

  


Idag är det verkligen en segdag, snöigt och mörkt ute. Åt frukost, kollade på vänner och filmen eagle-eye sen har vi i princip inte kommit längre. Ska åka ut och äta lite planka hos mamma och pappa. Gratismat är alltid bra, plus att man slipper laga den själv.
Hade tänkt åka och hälsa på Tilda i skåne, men det blev tyvärr inget så det får nog bli en film maratonskväll med massa godis istället. Kanske passa på att ta en kvällspromenad medans det är snö ute.

Ciao!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0