Julrean = tom plånbok och huvudvärk.

Ja då var det tags för julrean! Jag hade lovat att mig själv att inte gå på julrean eftersom det bara ger mig huvudvärk och en tom plånbok. Men eftersom min kära pojkvän ville så fick jag åka med som "moraliskt stöd".
Om det är jobbigt att gå i affärer innan jul så är det definitivt det under julrean efter jul.
Jag förstår om man tittat ut något särskilt och hoppas att kunna fynda det på julrean, men annars råder jag er alla att hålla er så långt borta som möjligt.
Miljontals människor som är och rycker och sliter i allt. Klädersplagg ligger huller om buller i hyllorna och på golven. Man kommer inte ens åt att kolla på alla kläderna eftersom köerna är så långa och slingrar sig runt om i affären.

Det enda jag egentligen hittade idag var en klämma med fjädrar på inne på Gina Tricot för 79 kronor. Eftersom den inte ens var på rea tänkte jag inte ställa mig i den drygt 20 m långa kön... no no!
Så ingen shopping på julrean för mig idag!

Eller jo...handlade lite när vi gick inom IKEA. Inte rea dock! Lite korgar blev det mest för min del, och Peter köpte en förvaringshylla som vi ska ha i hallen. Så det blev trots rean en ganska billig dag för oss.
    
Dagens shoppingoutfit och jag fick säga hejdå till lille Gibson som lyckligtvis fick stanna hemma och slapp julrean.
Korgarna och hyllan blev dagens shopping och det passade perfekt i våran hall.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0