Min helg i Stockholm.

I helgen var jag uppe och hälsade på Tilda och fick äntligen se hennes nya lägenhet också.
Tog ledigt från jobbet och hoppade på bussen till Hässleholm och sedan tåg vidare till Sthlm. Väl uppe hos Tilda i Älvsjö käkade vi lite McDonalds och drack lite öl.
Vi åkte in till någon folkpark som jag inte kommer ihåg namnet på. Men tyvärr hade polisen precis tagit deras spriträttigheter innan vi kom så vi gick vidare. Trillade in på någon bar som jag inte heller kommer ihåg namnet på.
Axel (Tildas pojkvän) och dom andra gick tillbaka till folkparken medans vi satte oss och drack öl på ett berg någonstans på söder. Vet inte om det heter någon specielt men det var väldigt nice utsikt över hela Stockholm.

 


Det blev en kort visit på Mosebacke innan vi alldeles för trötta bestämde oss för att ta taxi hem.

Lördagen bestod av en massa shopping. Varken jag eller Tilda skulle köpa något men jag ville ju hemskt gärna gå på stan när jag väl var i huvudstaden. Men så blev ju självklart inte fallet. Både jag och Tilda shoppade ut över vår budget.
What the heck.. fick tag i det som jag letat efter här hemma ett tag. En flanellskjorta bla.
Vi käkade den största kebabtallriken jag någonsin sett och bestämde oss för att åka hem från stan.
Det blev en lugn kväll framför TV:n med en massa vin. Mysigt mysigt! 


  



Min shopping i Sthlm blev ett par lacktights, flanellskjorta och ett par kilklackskor.








Kommentarer
Postat av: Linda

Hej snäckan.

Vad kul att du skaffat dig en blogg, ska bli kul att föja den...och vad fint ni börja få där hemma...vägmålningen är skit snygg.Ska med göra en i nya huset nu, men har inte bestämt för ett motiv än...det är sååå svårt att bestäma det! Vi måste komma och hälsa på er snart...kram

2008-12-01 @ 22:55:58
URL: http://junilejon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0