Sen som vanligt...

Jaha då var man ute i sista minuten som vanligt. Slutade till och med tidigare från jobbet för att ha god tid på mig att fixa mig och käka och så innan julbordet.
Till min förvåning när jag tvättade håret med mitt silverschampo och hade det i i 3 minuter som det stod på flaskan, upptäckte jag att mitt hår var gult när jag väl hade fönat det. Med lite smått panik ringde jag till min frisör och frågade vad jag skulle göra. Han sa att jag skulle ha det i håret i 10 minuter och att det som stod på flaskan var alldeles för lite.
Ja nu sitter jag här med inschamponerat hår och kan inte göra någonting. Därför passar jag på att blogga lite.
Det är så typiskt att det ska hända något bara för att man ska ut.

Nu ska det tvättas ur iallafall och jag håller verkligen mina tummar på att håret inte är gult!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0