Godmorgon!


Visserligen är det mer godnatt för min del. Jag är sjukt trött och hade svårt att hålla mig vaken när jag körde hem från jobbet nu kl 06.45. Det blir en snabb koll på datorn och lite frukost sen blir det sängen för mig. Nu är det bara lördag kvar, sen är sommarjobbet slut. I och med att jag har jobbat så mycket ska det bli rätt skönt nu när det är slut faktiskt. Och imorgon är det kick-off med klassen. Brännboll, presentationslekar och grillning. Lite nervöst men jag ser fram emot det.

Godnatt/godmorgon på er allihopa!









Kommentarer
Postat av: Emma

Grym bild snäckan!! =)

2009-08-27 @ 11:47:06
Postat av: Anonym

härlig bild! och svar på frågan varifrån pälsen kommer så är det www.elle.com:)

Hoppas du får det bra med klassen din, vad ska du plugga för något?

Kramkram

2009-08-27 @ 16:33:22
Postat av: Anonym

Oj, glömde skriva att komentaren var från mig;)

2009-08-27 @ 16:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0