Lättlurad.

Jag är så fruktansvärt lättlurad. Det gäller alltid men speciellt i butiker. Det är hur lätt som helst att sälja saker till mig. En fin förpackning, ett speciellt märke, en special edition och jag blir såld direkt.

Senast var det detta superfina läppstiftet specialtillverkat av Lars Wallin som dom lätt fick mig att köpa när jag var inne på Make Up Store.
Det var inte den färgen jag ville haft egentligen eftersom jag redan har exakt samma färg hemma. Men hon lovade att denna höll hela kvällen samtidigt som läpparna såg fuktiga och naturliga ut.
Jag kunde helt enkelt inte motstå den fina förpackningen. Också sa expediten att jag var så himla snygg i det (vilket dom såklart säger till alla).

Och jag kunde ju inte ta på det med fingrarna så jag var ju tvungen att köpa en läppensel också. Hon hade en jättebra med kork på för 160 kr. Också tyckte hon att jag skulle ha en läppenna för det måste man ha när man har läppstift.
Ok, det är klart att jag måste ha det tänkte jag.

Hela paketet gick till slut på 500 kr. För att kunna använda ett läppstift!
Gud vad jag ångrade köpet, men när jag väl hade provat det och upptäckt att det inte alls var bättre än mitt IsaDora var det för sent att byta.


Men vacker förpackning var det!










Kommentarer
Postat av: jenny

tack detsamma, du är väldigt många fina armband du med, är kul att kolla på någon annans skapelser också:)

2009-08-26 @ 09:20:20
URL: http://jennysv.blogg.se/
Postat av: erika

haha alltså gud vad du är rolig rebban, råkade lite ut för samma sak när jag köpte ett ysl läppstift, som numera inte går att snurra ner utan man får trycka ner det med fingrarna, sen går det knappt att tvätta av.. yes dyrt inte alltid bäst. Jag sticker tbx till antwerpen btw! kom och hälsa på!

2009-08-26 @ 12:15:13
URL: http://erikarodin.com
Postat av: Linda/grannen^^

Haha, mycket lätt hänt. Även jag är en person som går på i stort sett vad som helst! Men jag håller med dig, förpackningen är fantasktisk!Kram

2009-08-26 @ 14:34:13
URL: http://etttvatre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0