Looking for the perfect boots.


Jag har bestämt mig nu för att bara köpa saker som jag tycker är perfekta, bekväma och absolut "nödvändiga". Vara lite mer ekonomisk. Nu är jag på jakt efter dom perfekta höst/vinter bootsen.
Enkla, men ändå utstickande, höga, men ändå bekväma. Vill jag ha skinn eller mocka? Jag blir galen! Har suttit hela dagen och letat och det ska ju gärna vara i rätt prisklass. Det blir tyvärr inga Louboutin för mig.

Nu är det dags och sova. Ska åka med bussen 09.35 till Växjö imorgon så jag ska upp tidigt.
Godnatt allihopa!









Kommentarer
Postat av: Linda

gillar skorna från H&M! Lite tankspridd ibland, glömmer lätt mitt namn:O HAAH!Låter som en intressant utbildning! Skulle kunna tänka mig den själv! Men jag trivs på min och det går jättebra även om man är trött på den många gånger! Första året har gått enormt fort så de sista två lär gå minst lika snabbt! Kan tänka mig att det är ganska svårt med en header:S Fattar inget sånt! Skulle vilja ha en mest i svart och vitt med endast små färginslag eller kanske inga alls. Men kanske kan få din mail så ja kan skicka lite bilder så du kan mxtra när du känner du har tid och så:) Kan ju alltid beställa ett armband av dig samtidigt! Kram kram

2009-08-28 @ 01:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0