Too much shopping (again).

Dagens outfit

Jag jobbade inatt men bestämde oss ändå för att åka rätt tidigt till väla (typ kl 13) för att kolla lite på datorer. Självklart kunde jag ju inte hålla pengarna i styr när jag väl kom till H&M och fick med mig ett par leggins, en skjorta och en paljettkofta med mig hemma. Det var otroligt svårt att låta bli skorna på Din Sko (dom har för en gång skull överraskande snyggt sortiment denna hösten) och jag bestämde mig för att gå ut med ens jag hade kommit in i affären. Det fick också bli ett snabbt besök på IKEA där jag tryckte i mig 3 korvar med bröd innan vi väl bestämde oss för att köra hem.

En lyckad dag med alldeles för mycket shopping för min del!









Kommentarer
Postat av: Carro

hahaha "tryckte i mig 3 korvar med bröd"

love it!! :D

2009-08-24 @ 13:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0