Tuesday.

Nu sitter jag här igen framför datorn och käkar min favoriträtt näst efter räkor, nuggets med sweet chili sås. Jag börjar egentligen bli rätt stressad eftersom jag börjar jobba om 35 minuter, men hinner nog med ett blogginlägg om min dag ändå.
Idag följde jag med Emma till IKEA. Jag själv skulle inte ha något, men lyckades såklart få med mig saker för 135 kr med mig hem. På den biten är jag och Emma väldigt lika. Vi har samma last, shopping! Isället för TV-bänken och skrivbordet hon skulle köpa blev det helt andra saker för 400 kr. Lätt hänt!

Nej, dags att köra till jobbet.










Kommentarer
Postat av: Celina

chloe har jag för mig:) kolla net-a-porter.com!

2009-08-25 @ 20:53:27
URL: http://starbucks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0